Να χρησιμοποιήσει κανείς 3rd party εφαρμογή για τη διενέργεια προωθητικών ενεργειών ή οχι; [Infographic]

Ημ/νία: 30 Αυγούστου 2013 | by SMLifeGR

0

Πριν λίγες μέρες το Facebook ανακοίνωσε πως δε χρειάζεται πλέον η χρήση εφαρμογών για τη διενέργεια προωθητικών ενεργειών. Ενώ από τη μία το γεγονός αυτό δίνει νέες δυνατότητες  ενδυνάμωσης της σχέσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με το ήδη υπάρχον κοινό τους, σίγουρα υπάρχει και μια μερίδα επιχειρήσεων που δεν ξέρει αν πρέπει να χρησιμοποιήσουν τον «τοίχο» της Facebook Σελίδας τους για να φιλοξενήσουν, φερ’ειπείν, ένα διαγωνισμό ή αν πρέπει να χρησιμοποιήσουν, όπως όριζαν μέχρι πρότινος οι κατευθυντήριες οδηγίες του Facebook, εφαρμογή για τη διενέργειά τους.

Η απάντηση είναι απλή: Εξαρτάται!

Είσαι μικρομεσαία επιχείρηση ή θες να ενισχύσεις τη σχέση σου με το ήδη υπάρχον κοινό σου; Τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Wall της Facebook Σελίδας σου. Αν όμως θες να αυξήσεις τους θαυμαστές της Σελίδας σου και συνεπακόλουθα τις πωλήσεις, τότε θα χρειαστείς 3rd party εφαρμογή.

Αλλά και πάλι, η κάθε λύση έχει τα θετικά και τα αρνητικά της.

Το παρακάτω Infographic σίγουρα θα σε διαφωτίσει.

PromotionsAndContestsOnFacebookPages-AntavoInfographic

Ετικέτες: , , ,


Σχετικά με τον Αρθρογράφο

Άρθρα τα οποία προέρχονται από όλη την ομάδα του Social Media Life, όπως guest άρθρα, δελτία τύπου νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, κλπ.



Πήγαινε με πάνω ↑